Správnou tonerovou nebo inkoustovou náplň nejrychleji naleznete podle jejího modelového označení (nejduležitější je zpravidla číselná část označení). Modelové označení náplně naleznete v návodu k tiskárně nebo na náplni samotné.
Druhou možností je vyhledání podle označení tiskárny (opět nejlépe číselné části), které je uvedené na přední nebo horní straně vaší tiskárny.
Pokud již znáte označení vaší náplně nebo tiskárny můžete postupovat následujícími dvěma způsoby
V obou případech vyberte ze seznamu odpovídající tiskárnu či náplň a kliknutím zobrazte detail.
Pokud si nevíte s výběrem rady, kontaktujte nás.
Na detailu náplně provedete vložení do nákupního košíku kliknutím na tlačitko koupit. Tím se produkt vloží do košíku a zůstane tam po celou dobu vašeho nákupu.
Pokud máte v košíku vloženy všechny produkty, můžete přejít k dokončení nákupu kliknutím na ikonu košíku v horní části obrazovky.
V košíku nejprve zkontrolujte objednané zboží a počty kusů. Můžete zde počty měnit a také produkty z košíku odstranit. Následně klikněte na tlačítko pokračovat.
Nyní přichází výběr způsobu dopravy. Můžete zvolit doručení na adresu anebo si vybrat z široké nabídky míst k osobnímu odběru.
Uvedené termíny jsou předpokládané, nemohou být garantovány a platí v případě zvolení platby dobírkou případně při okamžitém provedení platby platební kartou. U ostatních způsobů platby expedujeme v okamžiku přijetí potvrzení o provedení platby.
Přehled odběrných míst naleznete zde.
Po vybrání způsobu dopravy a platby klikněte na tlačítko pokračovat.
V dalším kroku vás poprosíme o vyplnění fakturačních a dodacích údajů. Firemní zákazníci mohou vyplnit IČ a DIČ.
Potřebujeme také vaše kontaktní údaje na kterých budete informování o průběhu expedice a doručení vaší objednávky.
Po vyplnění klikněte na tlačítko pokračovat.
Tento krok slouží ke konečné kontrole objednaného zboží a vyplněných údajů.
Objednávku závazně dokončíte kliknutím na tlačítko Objednat. Tím zároveň potvrdíte souhlas s našimi Obchodními podmínkami.
Po zapsání objednávky do našeho systému vám bude zobrazena potvrzující obrazovka. Na zadané kontaktní údaje vám bude doručeno potvrzení o přijetí.
Následně vás budeme informovat o odeslání objednávky na vaši adresu.
V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat.
V případě, že ne vše je podle vašich představ, můžete zboží reklamovat.
Reklamaci provádějte výhradně zasláním zboží na adresu uvedenou na dokladu k vašemu nákupu.
K reklamaci připojte kopii nákupního dokladu, krátký dopis s popisem závady a pokud je to relevantní, kontrolní výtisk s reklamovanou závadou.
Pokud se rozhodnete využít svého práva na vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů, zašlete zboží na adresu uvedenou na dokladu k vašemu nákupu.
K vracenému zboží připojte kopii nákupního dokladu a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Vzorový formulář naleznete zde.
Zaslání můžete provést například prostřednictvím Zásilkovny.
Přihlášení uživatele